2011. március 9., szerda

Mai gyapjú

Tavaly nyáron-de rég volt, de meleg, de hiányzik...-nekiálltam gyapjút tisztítani. Egy része felhasználódott, másik megmaradt későbbre. Ma pedig takarítás közben a kezembe akadt és érdeklődött, nem foglalkoznék- e vele érdemben. Én beágyaztam neki a mosómasába, vizet eresztettem rá, és megkértem a gépet, szelíden bánjon kedvesemmel. A programot végezvén, kikandikáltak a gyapjúszálak, lágyak voltak, selymesen puhák, incselkedtek velem. És győztek! Melléjük telepedtem és kedvesen becézve fésülgettem összekuszálódott szálait, melyek aztán egyre nagyobb kupacban szenderedtek mellém. Szeretnének fehér kabátkává válni, nem tudom, meg merem- e kockáztatni, majd kiderül. Addig még van egy ugyanilyen kupacom, ami simogatásra vár. :D
Györönyűség:


Jártamban, kertemben egy kis hírnökre leltem, aki azt suttogja, itt a tavasz. A Nap is őt támogatja, neki ad igazat ;-):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése