2011. március 8., kedd

Átlényegülés

A mai napom az átlényegülésről szólt. ....
Az egész úgy kezdődött, hogy tegnap a videómegosztón sok-sok vidit megnéztem nemez témában. Akadtak igen ötletesek, kreatívak, meglepőek is. Bennem meg elkezdett valami motoszkálni, hogy persze, lehet, nem vagyok egy Ász ebben a témában, de szeretem és ügyetlen sem vagyok. Tegnap ebből egy sapka született az egyik régi pulcsimból, ma meg kisétáltam a garázsba, a kincsesládámhoz. Ebben találtam egy darabka már nagyon régen elkezdett amőbát.... aztán amikor befejeztem a vele való munkát, ez a sapka kukkantott rám:

Tudom, nem bonyolult, de életem első nemezsapkája, ami tényleg sikerült. XD
Ezek után a kezembe akadt gyerekrajzból by Lilla kerekedett ki egy hasonmás. Ha kapok több cuki rajzot, lesz több is és akkor valószínűleg takaró lesz, ha a művész nem ad hozzáférést több rajzához, akkor csak egy párnává varázsolódik.


Ennyi mára. Még két lepkeszárnyam alakulgat, de ők már csak holnap lesznek kész.
Titkos fogadalmam-minden napra egy kis gyapjú- ma jól sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése