2011. március 6., vasárnap

Cinke

Ezzel a képpel még tartoztam. Tudom, egy fecske nem csinál nyarat, de két cinke meg egy lepke???? Merthogy az egy cinke helyett kettő készült el, nem tudtam ugyanis, mekkora is a napraforgó báb, ami mellé kellett a madárka eszegetni. Erzsi néni nagyon nagyon örült neki, főleg, hogy az egyik cinkét nekiajándékoztuk Lillával. Annyit dolgozik a színjátszósoknak, hogy igazán megérdemelte.
Amúgy van még egy-két kép, amivel adós vagyok, pl. a karácsonyi ajándékok képével, de csak most jöttem rá, hol vannak. irulok-pirulok, de ha az ember cucca két gépen van elosztva, plussz fényképező és telefon...hát, olykor összezavarodik. XD
Boldogságos dolog történt velem nem is rég! Én még sose nyertem soha semmit. de tényleg! és most: Cornit-tól kapok egy táskát nyereményként. Mióta ismerem a blogját, azóta csodálom, és példának is tekintem..remélem, egyszer megközelítem ügyességben, kitartásban.
Ja! és 20órás nyelvtanfolyamot nyertünk a farsangon tombolán....furi véletlenek vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése