2011. március 1., kedd

játék

Végy 1 1mx1m-es anyagdarabot és minden nap adj hozzá valamit-1 öltést legalább 1 éven át.
Én egy tavaly elkezdett és még mindig a kezdetek fázisában ragadt darabot választottam. egyszer-lehet-falidísszé szépül, de messze még az egy év vége. :)

Ma egy fakezdemény készülgetett. messze több, mint 1 öltéssel. ezt a fajta fát legkisebb gyermekem gyártja papírból az oviban. szép színes, aranyos, és nem is mindennapi. de ezen kívül varrtam ma jelmezt is, kicsiny gumimacilány ruhát. holnap lesz hozzá szoknya is. passzentos lesz, de nem kell többször, csak a hétvégén. persze, nem lett olyan egyszerű, mint akartam, mert a kisasszony is beleszólt a tervezésbe: anya, az ujja így álljon...de ugye lányos lesz? ide teszel gombot? ide meg valami csinosat?... XD. mesés volt, el is fáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése