2010. április 6., kedd

Van

egy blogom. zárt. nem olvashatja senki, illetve két ember. soha nem is fogja más. de most valahogy kikívánkozik belőlem pár dolog...

varrtam 2 nap alatt 2 kaftánt a fiúknak. ahhoz képest, hogy nem tudok varrni, elég jó ez az arány, a kaftánok is tök jók lettek. még kitalálják, milyen gombokat akarnak rá, és akkor tényleg kész lesz. Egerben már ebben voltak, a széles övek jól összefogták, nem hiányoztak a gombok. :)
az íjjászverseny eredményei még mindig nem elérhetők-bár én tudom, hogy tök béndzsa voltam, de legalább más még nem tudja.

amolyan semmilyen napom van. nagy lendülettel nekiültem falvédőt varrni a lurkóknak, de elszállt az ihlet. a kezdet jó, de nem megy most tovább. vmi baj van belül, csak nemtom, hogy mi. elég sok pofon jött össze így húsvét tájékára. nagy tanulások, tanulságok. csalódások, a múlt, ami akárhogy nem akarod, utánad nyúl...csak most nem kéne. lefáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése